Tandartsen en baseball - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Lindsey Gubbels - WaarBenJij.nu Tandartsen en baseball - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Lindsey Gubbels - WaarBenJij.nu

Tandartsen en baseball

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

28 Juni 2016 | Verenigde Staten, Hanford

Na een druk weekend op het concours is er weer een week voorbij gevlogen. Afgelopen week hadden we weer een warme week van temperaturen rond de 40 graden. Komende week zal er ook hetzelfde uit zien.

Ik heb de hele week weer gewoon gewerkt met weinig bijzonderheden. Wel heb ik voor het eerst in een aantal jaar weer op een pony gereden. De kinderen hier hebben een pony en deze wordt ook door hun gereden. Maar ze was al een aantal dagen niet gereden waardoor ze het hier verstandiger vonden dat ik haar eerst even reed. Dat was weer een hele ervaring met heel wat flashbacks naar vroeger.

Ook heb ik mijn eerste dokters/tandartsen bezoek er op zitten. Woensdag op donderdagnacht werd ik wakker van de tandpijn. Er was al een aantal dagen een verstandskies door aan het komen, maar echt last had ik er niet van tot toen. Dus op donderdag naar de tandarts geweest. Röntgenfoto's en alles moeten laten maken, maar er was niets mis met de tand. Gelukkig want ik keek er niet echt naar uit om hem er uit te laten halen. Wel was mijn tandvlees rondom de kies ontstoken, dus heb ik een antibioticakuur meegekregen. Voor de zekerheid heb ik hier ook nog maar even nagevraagd of mijn 4e verstandskies nog ooit gaat komen, maar net als de kaakchirurg in Nederland heeft hij me gerustgesteld en zal het bij deze 3 blijven. Gelukkig.

Zaterdagavond zijn we met de hele familie hier naar een baseball wedstrijd geweest van de Fresno Grizzlies. Ik ben er achter gekomen dat het niet echt mijn sport is, maar zeker leuk om eens mee te maken ook al hadden ze verloren. De reden waarom we er naar toe zijn gegaan, is omdat een van de mannen een huwelijksaanzoek ging doen. Waar bijna iedereen van op de hoogte was behalve de vrouw in kwestie. Gelukkig had ze niets door en was ze goed verrast. Ook heeft ze 'ja' gezegd. Het was erg mooi om bij te mogen zijn.

Over ruim een week zit mijn avontuur in Hanford er al weer op en zal het volgende deel van mijn reis starten. Spannend en ik kijk er naar uit, maar ook erg jammer om afscheid te moeten nemen van de mensen hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 3507

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 06 Augustus 2016

USA

Landen bezocht: