De tijd vliegt - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Lindsey Gubbels - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Hanford, Verenigde Staten van Lindsey Gubbels - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

31 Mei 2016 | Verenigde Staten, Hanford

Naar mijn idee vliegt de tijd voorbij en komende week zit de helft van mijn tijd in Hanford er al weer op!

Waar ik aan het begin van mijn reis mensen uit heb gelachen omdat 24 graden volgens hen koud was, heb ik dit vorige week terug genomen. Want wat was het koud (24 graden/bewolking)! Vol goede moed ben ik in een shirt aan het werk gegaan, maar na een uur ben ik toch echt een vest gaan halen want op een of andere manier kreeg ik het maar niet warm. Maar ja, het is hier gemiddeld 33 graden dus dan is een verschil van bijna 10 graden ook wel veel. De komende week gaan we 10 graden de andere kant op en worden er temperaturen van 42 graden verwacht! Langzaamaan begin ik ook een kleurtje te krijgen. Of ja, mijn armen en mijn gezicht.

Ondertussen heb ik ook wat meer gedaan naast alleen werken. Zo ben ik vorige week met een van de meiden van stal naar de film geweest. Een hele ervaring, want hier hebben ze van die luxe bioscoopstoelen die je kunt verzetten. Dus erg relax een film kunnen kijken. Het was dat het ontsettend koud was in de zaal, maar anders had ik makkelijk in een van die stoelen kunnen slapen. Vorige week zondag ben ik met een groot deel van de familie naar het meer aan de overkant van de weg geweest. Het is een groot zelf aangelegd meer dat vooral gebruikt wordt voor wakeboarden etc. Dus daar een middag lekker in de zon gelegen. Afgelopen zondag ben ik met iemand anders van stal gaan winkelen. Hier in de buurt zit een groot outletcentre en vanwege memorialday waren er verschillende acties die het winkelen nog leuker maakte. Ook zijn we bij een grote westernwinkel geweest die letterlijk vol stond met cowboylaarzen, hoeden en andere kleren. Dus pap, indien je nog een gesp nodig hebt ;). Zelf heb ik getwijfeld om een paar laarzen te kopen, maar hier kunnen ze t woordje suptiel niet, dus besloten het toch maar niet te doen. De middag afgesloten met 'italiaans eten' bij Olive Garden en een paar uurtje bij het meer.

De afgelopen weken heb ik tijdens het werk heel veel mogen leren. Zo heb ik mijn eerste travers, appuyement en pirouettes gereden. Ook ben ik met verschillende 3 jarige in de weer en hoop ik nog een van hen te mogen rijden voordat ik hier weg ga.

  • 31 Mei 2016 - 10:19

    Heleen:

    Hoi Lindsey.
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Wat zouden we hier blij zijn met 24 graden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 3527

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 06 Augustus 2016

USA

Landen bezocht: