Vuurwerk, afscheid en vakantie - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Lindsey Gubbels - WaarBenJij.nu Vuurwerk, afscheid en vakantie - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Lindsey Gubbels - WaarBenJij.nu

Vuurwerk, afscheid en vakantie

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

08 Juli 2016 | Verenigde Staten, Anaheim

Na tien weken in Hanford is gisteren mijn vakantie dan echt begonnen, maar eerst even terug naar het begin van de week.

Maandag was het the 4th of July, ook wel bekend als independence day. Voor ons was het een gewone werkdag. In de middag hebben we wel rustig aan gedaan en zijn we wat eerder gestopt. In de avond stond er een feestje met de familie en vrienden op het programma. Daar hebben we met z'n alle gegeten en daarna genoten van een mooie vuurwerkshow.

Dinsdag was mijn laatste 'normale' werkdag en woensdag was mijn laatste dag bij DG Bar. Ik zou een halve dag werken, zodat ik nog het een en ander in kon pakken en op kon ruimen. Maar zoals dat dan gaat, kwamen we mensen te kort. Dus uiteindelijk heb ik toch nog de halve middag gewerkt. In de avond hebben we met z'n alle pizza gegeten en heb ik afscheid genomen van iedereen.

Donderdag ochtend ben ik vroeg vertrokken met de bus vanuit Visalia richting Los Angeles en vervolgens naar Annaheim. En voor even voel ik me weer een kind. Ik verblijf namelijk twee nachten in een hotel dat eruit ziet alsof het uit een Disney sprookje komt. Helaas staat er geen Disneyland op het programma.

Vandaag is dan ook mijn rondreis aan de westkust begonnen met een uitstap naar San Diego. Een hele diverse stad met veel mooie plekken. Morgen gaan we richting Phoenix en gaan we (weer) de hitte in.

Owja, ik zal nooit meer zeuren over de drukke spits in Nederland. Want het is niets vergeleken met LA.

(Foto's komen op facebook)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3522

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 06 Augustus 2016

USA

Landen bezocht: